Wellans Kennel

Lussekatter och pepparkakor!

Publicerad 2008-12-06 12:06:04 i Allmänt



På torsdagen 4 dec passade vi på att baka. Elin och jag var lediga på dagen
 så det passade utmärkt. Mormor kom upp och hade gjort pepparkaks deg,
så det blev en heldag i köket.



Mormor och Elin bakade pepparkakor, och jag gräddade.
Fint team arbete!




Mormor kavlade och Elin körde med Nils-Johan grejen så det blev
hjärtan i långa banor.



Morfar kommer upp och hjälper till att provsmaka.



Randiga Rut håller koll på läget.

Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2008-12-06 14:55:51

Jag känner hur det doftar i ert hus,,,, Muums



/Marita

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-07 11:17:37

Jag vill hem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela