Wellans Kennel

Här är dom.. VALPARNA!

Publicerad 2008-07-13 19:59:33 i Allmänt

Med mamma på jobbet tar jag mig friheten att ge er 1-veckas bilderna på våra guldklimpar.
En vecka var ju egentligen i Fredags, men pga jobb och fester så har vi helt enkelt inte haft tid att fota hela bunten. För ni som prövat vet att det kan vara en tidskrävande uppgift att försöka fånga tillfället då valpen inte skruvar sig, gäspar eller lipar osv.

Håll i er för här kommer dom!
(Klicka på bilden för att få se dom i fullstorlek.)

Liten, murrig, tik
B1 Tik

Större, ljusare hane
B2 Hane

Mörk hane med smal bläs.
B3 Hane

Hane med halvkrage och mellan bläs.
B4 Hane

Tik med bredare bläs.
B5 Tik

Tik med smal bläs
B6 Tik

Kommentarer

Postat av: mamma Busk

Publicerad 2008-07-13 20:37:33

Va snäll du är Emelie, som fixar åt mej när jag måste jobba. Riktigt fina bilder, jag vet hur svårt det är att fota ! Kram!

Postat av: Sandra

Publicerad 2008-07-15 09:13:15

Jag är kär i B5 tiken :)

Jag måste hitta stora fickor som jag kan stoppa ner henne i när jag tittar förbi...

Sandra

Postat av: Klara

Publicerad 2008-07-15 10:35:51

Grattis till så underbart fina valpar! Helt otroligt söta. Man blir så sugen att det pirrar i magen.

MVH/ Klara (som fick följa med Gunnel sist Russin hade valpar och sitta i köket och mysa med sötnosarna)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela