Wellans Kennel

Jag fick inte vara med....

Publicerad 2008-07-06 01:10:57 i Allmänt



Den här Bruce i choklad har jag fått av Kerstin och trösta mej med, inte illa !!! Tack, tack !!


Oscar och Tomas har varit på Bruce på Ullevi. Jag har fått lyssna på konserten i telefonen. Inte riktigt samma sak...
Båda killarna var imponerade och nöjda med 3 timmar hårdkörning, helt otroligt. Det hoppas jag att ni tyckte det var bra annars dj-lar ....



Valparnas är nu 1 dygn. De äter sover och skriker ibland. Russin är en duktig mamma. Hon tar så väl hand om dem. Vill knappt gå ut och kissa. Coccos tycker det är lite jobbigt med bebisar i alla rum....

Dags för Kerstin att hämta hem lilla Ella, så söt , naturligtvis.
Och Titti skickade ett kryptiskt SMS att hon ägde en kuperad tik, jag förstår ingenting, måste få veta mer i morgon.

Dags att försöka sova, tack och go natt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela