Wellans Kennel

Skärtorsdag

Publicerad 2009-04-09 22:01:01 i Allmänt







Jag hade fått något fel på styrningen, så jag kom inte så långt i år....
...jag tror det var något fel på retarden...?!
Eller var det raketbränslet tro, jag var ju lite osäker vart jag
skulle tanka det.
Katta är förbannad för hon stukade svansen, och Tomas
blev besviken för att jag blir hemma...
Så ni som kom iväg, hoppas att ni får kul på Blåkulla,
och ha en riktigt 
GOD OCH GLAD PÅSK!!!!

Annars har jag haft en bra dag. 
Träffade Marita vid ÖB för att träna lite hund. 
Jag kunde hjälpa henne och klicka lite när hon tränade, och hon hjälpte mej.
Alltid lika kul och inspirerande.
Pralin har ju svårt med konsentrationen, men det tycker jag att
vi försöker träna på. Men hon har inte knäckt koden än
som Marita säjer.Fick med mej bra tips och övningar.
Skönt att det inte var kurs idag, vill hinna träna lite mer.
Håller på med att försöka få till ett stående. Jag tror att 
det snart finns där. Håhå jaja...

Nehej, dax att krama kudden igen då, eftersom jobbet väntar i morgon.

Ha det alla där ute, och
GLAD PÅSK ÖNSKAR VI ALLA PÅ WELLANS KENNEL!

 


Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2009-04-10 10:06:19

Haha vilken kraschlandning!!!!!

Alla "kärringar" hälsar iaf. ;)



Tack själv för en bra träningsstund. Dina ögon är ovärderliga!



Kram

/Marita

Postat av: Ida

Publicerad 2009-04-16 16:07:55

hejsan, beröm för er fina blogg, trevlig läsning om era hundar. Kollade in på er hemsida, men finner ingen kontaktinformation så att man kan skicka er ett mail eller ringa. Ni får gärna maila tillbaka till mig om ni har möjlighet då jag är intresserad av er kennel. Mvh // Ida

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela