Wellans Kennel

Har vi äntligen hittat våran Cookie?

Publicerad 2009-08-15 12:52:18 i Allmänt

Om vi har tur och allt blir som man önskar sig så kanske vi har hittat våran lilla Cookie.
Var till Stockholm och tittade på en kull med 4 valpar.
2 st nakna , en tik och en hane.
2 st puffar , en vit tik och en black and tan tik!



Fullt bus.

 





De 2 puffarna. Så fina!






Vakthundar ?



Mamma fostrar!



En underbar liten personlighet.



För att inte prata om henne!!!



Nog syns det att de redan hittat varandra!!!!!
Vi hoppas och önskar att vi slipper leta vidare.
Allt känns så bra, mycket trevliga uppfödare och en så fin valp!



Trötta valpar sover sött...



... och vi åker hemåt igen!






Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-15 12:55:30

iih! Min Cookie!

Postat av: Marita

Publicerad 2009-08-15 19:07:05

Hoppas nu att det är Hon med stort H!



Kramar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-08-16 20:40:06

Ny bebis på gång ser jag.

Lycka till!

Postat av: Titti

Publicerad 2009-08-16 21:14:43

Vad kul att ni fick napp!!!! Håller alla tummmarna att det blir hon! Jag är ledsen Anita att jag inte hört av mig, men det blev för mycket med akuten, jobb och utställning denna helg=migrän så jag hör a mig.

Postat av: Marita

Publicerad 2009-09-12 18:20:59

Coffea och jag tackar för äran att få varit så tidiga "statister" i Cokies liv!!!



Vi är hedrade.



Lycka till Emelie med det underbara underverket!



Många kramar

Marita och Kakans Kaffe ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela