Wellans Kennel

Annandag jul 2009

Publicerad 2009-12-29 13:54:43 i Allmänt

Juldagen jobbade jag, så det var en latmansdag för de andra.
På kvällen när jag slutat kom Mormor och Morfar upp och vi delade ut julklappar.
Tänk att vi varit så snälla.

På Annandagen var det meningen att vi skulle äta tillsammans allihopa med Farmor och Farfar.
Men eftersom Farmor varit upp på akuten och fått armen gipsad så kunde de inte komma.
Men Mormor och Morfar kom iallafall.



Och tänk det kom en tomte i dag igen!



Och jag vet inte men jag tror att det var en "beduin" tomtemor ...



Men det visade sig bara vara en busig morfar och mormor!



När vi ätit klart spelade vi spel och drack glögg.



Jag kommer inte ihåg vem som vann, men kul var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela