Wellans Kennel

Snöig söndag

Publicerad 2009-01-27 11:17:13 i Allmänt

Igår passade vi på att fira Tomas som har fyllt helt ojämnt.
Vi hade stort soppkalas. Min mamma kokade ärtsoppa, och jag tomat soppa med pasta.
Det tror jag passade alla. De som ville fick lite varm punch.
Tomas fick fina presenter, bl.a en ny stekpanna. Så nu är det
bara att vänta och se vad som bjuds. Blommor fick han också.

 

Det snöade hela helgen så det var bara att skotta.



Tomas körde plogen, och Morfar höll koll.



Det ser ut att det dröjer innan man får lust att bada.....




Men det är vackert iallafall med den blå grå färgskalan.




Paus i skottande!





Kommentarer

Postat av: Harley

Publicerad 2009-01-27 17:52:52

Grattis världens bästa Thomas....i efterskott!

Är säker på att du hade en bra dag.

En stor blöt puss från mig, de andra hälsar också!

Puss Harley

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela