Wellans Kennel

Valpar på Tsatsikis kennel.

Publicerad 2009-01-18 13:41:03 i Allmänt


På väg hem från Bollnäs passade vi på att få sniffa lite på Britt och Jans valpar.
Ja, eller Novas valpar är det väl.
Så underbara, så lika varandra, som om skaparen haft samma mall att måla efter.



Jag njuter och sniffar i mej valpdoften.

Det är något särskilt med den doften.
Den fyller en med lycko endorfiner så man kan tro att man ska spricka.
Man borde ha en dos varje dag, så vore det inte så grått ibland,
eller vad tror ni?



Nej,  jag har inte bitit i kanten...



Jag ska visst få stanna här på kenneln.
Man blir så sömnig av att få sitta tryggt i knät, jag tror jag sover en stund.




Det var fullt ös i lådan nästan hela tiden. Pigga, fina valpar som hade det så gott.
Där har ni lyckats toppenbra!



Till slut så lyckades vi slita oss från valplådan med ett gäng trötta valpar
och åka hem till Falun.

Tack snälla Britt och Jan för att vi fick komma förbi och kika på lördagskvällen!





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-18 20:14:15

Goodingar på bilderna! Visst är det komiskt ang Coffeas öron på kritiken... F,N Nu måste jag ju fortsätta tejpa för de låg bra under dagen men nu har det ena "rymmt" igen.... ;) Seriöst att du tränar till utställningen!!! Du varvar med ligg övningar förstår jag så du ska ha en liggande hund i ringen...... ;)



Kram

/Marita

Postat av: Ida

Publicerad 2009-01-19 15:10:43

Men, åhhhhhhh, jag tror jag dör. Fy fanken vad söta!

Det borde vara förbjudet att visa kort på sådana godingar. Jag blir ju alldeles sjuk!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-19 21:47:32

Nu ska jag snart sätta mej med godingarna, njuta av den härliga valpdoften, skratta åt valparnas sätt att kommunicera och bara vara mej själv...

Tack för att ni kom och hälsade på och stort tack för det fina du har skrivit om oss..

Hälsningar Britt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela