Wellans Kennel

Valpträff 081228

Publicerad 2009-01-16 11:19:41 i Allmänt

Eftersom vi fick den stora äran att få låna Bruce över natten när Lena och Elin skulle på krogen, så blev det så att vi fick en liten improviserad valpträff. Harleys matte hade jag talat med på lördagen, och eftersom Bruce var hennes favorit i denna kull så ville de gärna komma och kolla.
Bobbo bor ju i stan, så Sofia fick ett sms på lördag kväll.
Luas matte väckte jag på söndag morgon och bad dem komma. Och de gjorde de!
Mycket trevligt att få träffa alla goa hundar och ägare.





Lite trassligt med koppel när Sofia och Bobbo står utanför dörren.





Här leker de tafatt alla 6 runt en sten.




Passa dig Russin, nu tar de dig!!






Russin, Harley Lua och Bruce busar i skogen.




Att försöka få plats allihopa på stenen verkar svårt.
Pralin,Bruce,Russin och Lua.




Hela ligan!

Tobbe och Karin med Lua.
Tomas med Bruce.
Jag med Pralin och Russin.
Sofia med Bobbo.
Johan och Ida med Harley.





Flera gånger under dagen fick vi bevis på vem som har sämst koll på sina hundar.....
nämligen jag...
...men det är ju så skönt att se att man hittat underbara valpköpare åt alla gryn.

(Lena, Bruce matte, och Elin låg hemma och sov efter en jobbig natt på krogen)
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela