Wellans Kennel

Herlitiuz valpar 090624

Publicerad 2009-07-23 20:58:31 i Allmänt



Jag och Oscar åkte och hälsade på Kerstin och hennes underbara valpar.
De har samma pappa som Pralin o co har, Swedbox Macho Man.
En härlig skara av både mörka och ljusare små praliner.





Det fanns humör i valparna, riktiga charm troll.

 

 



Cayenne försöker tala om vem det är som bestämmer...



Hej då, nu går jag!



På väg hem, vid jaktskytte banan ;-) hade vi tur att få se
en älgko med 2 kalvar. Så söta så!

Kommentarer

Postat av: fia

Publicerad 2009-07-23 22:23:10

Härligt med lite uppdatering, som vi har väntat :)

Idag har vi varit till Grangärde och busat, det var jätte roligt.

Tyckte nog både två och fyrbenta :)

Postat av: Marita

Publicerad 2009-07-24 13:05:29

Jaa!

Nu händer det saker på denna sidan ;)



Jag är såå glad för din skull att du nu får semester. Lite för min skull också, för då kanske jag äntligen får träffa dig! :)



Krram!

/Marita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela