Wellans Kennel

En vanlig dag på Vällan

Publicerad 2010-08-25 17:16:08 i Allmänt

Som vanligt så är förmiddagspromenaden förlagd till skogen.
Ett måste för Pralin, hon har lite energi den bruden.



Idag var första dagen som jag vågade ha Russin och Bobbo lösa
tillsammans i skogen, eftersom Russin löper. Men hon sa ifrån på skarpen.



Bobbo och Pralin passar på att kampa om en pinne.






2 st troll på en sten i skogen.



Han är en gentleman Bobbo. Sköter så bra med brudarna.



Jag vet inte varför, men plötsligt kommer Cookie ut från
Emelies rum och har tagit på sig Emelies bh.
Kanske saknar hon henne, eller?



Jag fick hjälpa henne att trassla sig ur.

Nähä dags att äta och sen sova en skvätt innan man dra till jobbet.
Ska jobba i natt, lite jobbigt när man är förkyld, men det ska nog gå ändå.





Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-25 17:54:34

Hahaha! Söttrollet! Vad gör du med min bh Cookie?! Jag är snart hemma hos dig igen!

Postat av: Ida

Publicerad 2010-08-25 21:21:14

Pussa på alla goa vovvar från mig. Saknar dom alla!

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-08-26 07:57:45

Nu har jag läst ikapp senaste veckan. Det händer saker hela tiden ser jag.Många fina foton på hundar och vår fagra natur. Synd att du inte ska på helglägret nästa vecka.

Det var ingen liten resa Emelie gör för att plugga.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela