Wellans Kennel

Det har snöat!

Publicerad 2010-10-18 11:47:44 i Allmänt

I fredags kom det en släng av snö.
Inget blev kvar på marken, men hundarna blev helt galna!





Svårt att fånga snö på bild.



Sista daliorna



Klematis och Margeriterna sjunger på sist versen.



Men desto lyckligare är dessa två kamrater.



Kanske lite platt kines...





Hon blir vacker efter att ha fått rullat runt i löven...riktigt höst chic!



Nu räcker det för ett tag.



På Pralin syns iallafall flingorna lite.

Kommentarer

Postat av: eLiiN

Publicerad 2010-10-18 12:27:38

Bara 6månader kvar tills skiten är borta då....

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-10-18 16:15:08

Vilken negativ äldre syster jag har.

Fantastiskt med snö! Önskar vi också var där. Eller näe, inte riktigt än vill jag ha snö. Men det börjar bli lite kallt här nu.

Jag sitter faktiskt och lyssnar på julmusik här i min ensamhet.

Har kommit fram till att jag nog har världens bästa rumskompis eftersom hon också börjat lyssna på julmusik.

Postat av: eLiiN

Publicerad 2010-10-18 23:11:17

INGE snö, än.

INGE julmusik, än.

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-10-21 20:37:29

ah, tyst med dig Elin! Massor mer julmusik ska det vara! Nar ska du bli din mammas dotter likt mig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela