Wellans Kennel

24 September 2011 min 50-års dag!!!

Publicerad 2011-10-10 17:11:59 i Allmänt



Flaggan är hissad, festen kan börja!
Festens tema är blå!!!



Först ska det dukas.


Sen är det kaffe och tårta.


Elin är blå.


Emelie är blå.


Oscar och Anna är blå.


Och jag är blå!


Med tiara!
Hela dagen.


Gästerna börjar komma. Johan och Harley, Martin, Anna och Itzi.


Grangärde Ida och jag.
Blir så glad!


Monica och Ewa fyller i gästboken.


Min älskade Mamma och hennes svägerska Olga från Västerås.


Svärmor Karin kom och fikade också, hon var blå, och Tomas med.


Blåa brorsdottern Kristin och lilla Olivia passar på att fika.


Sen kom blåa kusiner, en hel massa.


Emelie,Monica,Ewa, Mats och Kia fikar.


Kö till kaffebordet.


Pappa talar med kusinerna,Monika, Leif, Mats, Sylva och Gert.





Hunduppfödarna,Annelie, Cajsa, Mio och Inger.


Sen var det dags för hundrastning.
Bobbo, Harley och kopoven Milo.


Det är kul att fylla år, för då får man paket...stora paket!


Får lite hjälp


Av kusinerna fick jag pengar i form av en boxer!


...och små underbara paket, en jättefin boxer av uppfödartjejerna.


En fin hatt att ha på min semesterresa med tillhörande t-shirt och "veckopeng"
av supervalpköparna Ida, Johan, Janne, Mona, Sofia och Andreas.


En tipspromenad fanns det att försöka klara av...
Oscar hjälper mormor och morfar ute i skogen.


I köket börjar förberedelsen med maten som ska läggas upp och plockas fram.
Mats, Ralph och Anders.


Tomas övervakar det hela.


Den blå bålen blandad och klar.


Maten på plats.


Ljusen tända, nu kan festen börja!


Norrströms klanen inväntar maten.


Kusinbarn Christina och Christian fr Örebro, Carolina och Johannes
fr Stockholm.



Så kommer grannarna, Björn extra fin i håret, blå!


Dax att börja äta.


Magdalena från Falköping har kommit och så världens bästa Carin!


Goda grannar har fått något att äta.


Men äter man blått godis får man blå tunga!


Även jag.


Och även om man är lite i hatten...


...så tar allt roligt slut...


...även roliga fester.


...det gäller även för prinsessor och födelsedagsbarn och verkligheten tar över...!

Men utan alla underbara människor som kom, ringde, sms:ade,
och hörde av sig på andra sätt hade jag inte haft den fina dag som ni gav mej.
Hela min familj som ställde upp på ett fantastisk sätt, och mina
älskade kusiner!

Tack till er allihopa, ni gav mej ett minne för livet.
Det var så underbart kul!!!







Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-10-15 20:49:51

Tack själv för en trevlig fest!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela