Wellans Kennel

1-2 Juni Skräddartorp Jag och Semlan

Publicerad 2013-07-05 00:51:30 i Allmänt

 
Här tränar jag och Semlan på att krypa...gick bra!
 
 
Semlan visade tydligt att hon ville träna hopp.
 
 
Självmant hoppade hon fram..
 
...och tillbaka.
 
 
Stilen var lite olika.
 
 
Men över kom hon!
 
 
Här tränar vi på framförgående.
Lugnt och fint.
 
Här har Semlan fattat att hon ska gå "före"
 
Vi hade bra draghjälp, bästa kampe!
 
 
Så här glad blir man när man fått ta belöningen.
 
 
Ok, vi hoppar igen säger Semlan!
 
Och innan Jenny eller jag hinner säga nåt så hoppar hon...
 
Och Jenny håller på att bryta ihop, skrattar och viker sig dubbelt.
Hon är för underbar min Semlan.
Och jag vet att Jenny vart väldigt sugen på min fastlagsbulle!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela