Wellans Kennel

Får jag presentera Ella !!

Publicerad 2008-07-12 04:36:45 i Allmänt




Detta är Kerstins nya valp Wynntorps Ella Fitzgerald 8 veckor !
Välkommen till Falun!
Om jag har praliner så har hon fått en gräddkola, så söt som hon är !!
Hoppas att Pralin och Ella blir träningskompisar , för det behöver vi ha, massor av inspiration, och uppmuntran. Bättre mentor än Kerstin finns det inte . Hon kan alltid se saker från den positiva sidan. Helt underbar !
Vi önskar Ella och Kerstin lycka till i framtiden!

Kommentarer

Postat av: Hellen

Publicerad 2008-07-12 10:38:33

Tack så mycket =)

Klart jag kommer förbi er om jag är i Falun! Det händer ju inte alltför ofta dock, men nästa helg har jag bokat Emelie och jag misstänker väl att vi blir i staden då!

Kram på er och ha så kul på festen idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela