Wellans Kennel

Valparna 1 vecka !!!

Publicerad 2008-07-12 04:13:01 i Allmänt

Grattis mina små praliner som är 1 vecka gamla nu !!
De växer så det knakar, det skiljer lite mellan den största killen B2 och de 2 minsta tjejerna B1 & B5 i vikt, men alla ökar fint från dag till dag. Russin är noga med att sköta om dem,  är det någon som låter så kollar hon genast upp varför. Blir lite brydd när kattungarna piper, men har förstått att dem tar Kattastrofen så bra hand om.
Aptiten ökar från dag till dag, skönt tycker matte.


Lilla Coccos har tråkigt. Ingen har liksom tid med henne, så hon ligger mest och tjurar. För att liva upp henna har hon fått sprungit med när jag cyklat till Bii. Gissa om hon tycker det är kul !!! Coccos springer som en tok, hon är för härlig att se på.


Hemma är det full fart, äntligen dax för mammas 80 års kalas. I dag på morgonen kommer ett helt gäng glada kusiner för att skära, hacka, röra i grytor och skålar !!  Så skönt att man har en släkt som ställer upp. Vädret ser inte ut att bli det bästa, just nu regnar det för fullt. Men det är långt till kl. 14.00, pappa säjer att det ska bli fint till eftermiddagen så jag hoppas på det !


Bilder på mina små praliner hoppas jag att jag snart får in här på bloggen. 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-07-13 16:12:34

Snart får man väl komma och kolla in pralinerna.

Undrar just hur ert 80-årskalas gick med tanke på vädret, för här vräkte det ner och åskan mullrade i kapp med blixtskenen.

Vi hörs!

Postat av: Kerstin Herllitz

Publicerad 2008-07-14 11:29:57

Hejsan hela stora familjen. Grattis till de små söta valparna. Är speciellt intresserad då jag funderar på deras pappa till Nike nästa gång hon löper.Letar efter en murrishane.Svårt att nå dig Anita per tel. men jag försöker igen. Kommer och tittar på guldklimparna när de vuxit på sig

Ha det bra Kerstin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela