Wellans Kennel

Harley har gjort sitt MT!

Publicerad 2009-08-30 15:43:45 i Allmänt

Lite hastigt kom Harley med på ett MT på Ludvika  Brukshundklubb.
Det var plats över, så kvällen före fick jag reda på att han skulle gör det.
Klockan 08.00 dagen efter.
Eftersom jag var ledig så kunde jag åka och titta.
Vilken kille!
Han klarade det galant skulle jag vilja säja.



Husse och Harley leker och kampar.



...och leker med testledaren



kollar vart trasan tog vägen..



..letar efter husse bland en massa pappfigurer...



..blir lite rädd för "dumpe"...



...men tycker att inte att han är särskilt farlig.



Skrammel har han hört förut, kollar snabbt vad det var som lät.



Men nu kommer en lite kuslig gubbe, ställer mej bakom trädet och kollar...



...reser ragg för att försöka skrämmas lite?



...nåja om husse törs gå fram så kan väl jag också kolla.

Harley är en snäll kille som inte aggresiv. Det visade sig tydligt.
Han klarade sig mkt bra, om jag nu kommer ihåg
poängen riktigt så var det 423 ?
Måste nog kolla upp det.

Bra jobbat Harley!
Och bra jobbat även Johan, och Ida!




Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2009-09-01 14:58:06

Grattis Halle och co.

Det gjorde ni toppen bra! Vilken kille!

Bobbo hälsar :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela