Wellans Kennel

Måndags ,ut och spårade!

Publicerad 2009-05-29 15:10:27 i Allmänt

Tack vare att man har lite aktiva kompisar så kommer man ut och lägga lite spår också. Mycket trevligt! Jag och Titti hade bestämt att vi skulle ut och gå, men Ylva hade bättre tankar. Hon ville att vi skulle hänga på ut i skogen och spåra. Sagt och gjort, det gjorde vi!



Gallith hjälper Titti att välja apporter att lägga i spåret.



Här ger de sig iväg.



Gallith var duktig och de kom snart tillbaka ut ur skogen.



Ylva la ett spår åt Russin, och jag la ett åt Sonja.
Sonja hittade alla apporter + en snitsel som jag tappat.
Russin var jätte ivrig och sprang, så vi missade både 1:a apporten
och slutet....så kan det gå. Men vi hade väldigt roligt i skogen iallafall.
Pralin var duktig och tog sitt spår bra. Har inte fattat riktigt varför jag blir så glad när
hon hittar grejor i skogen, det är väl inget man behöver plocka upp !?



Hon växer damen...


Idag är det fredag, och jag ska alldeles snart börja packa in i bilen.
Jag och Pralin åker till Skräddartorp i Ludvika på träningsläger.
Med Boxerklubben. Ska bli så kul så!
Fasar lite för att det blir lite väl varmt över helgen,
så det blir att ha kepsen med sig, och mycket vätska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela