Wellans Kennel

Nu har vi fått låna Pepita igen!

Publicerad 2009-05-20 22:06:23 i Allmänt

Jenny har än en gång lyckats att få "till" min blogg. Så kul,
Tack snälla Jenny !!


     



Välkommen Pepita, att vara med oss några dagar när din husse och matte
är ute och far. Vi tycker det är så kul att få låna dig. Särskilt Pralin förstås!

Det har varit fullt bus hela tiden men nu har de faktiskt lagt sig till ro.
Ganska skönt faktiskt.

 
Vad har du som är så spännande ? Jo, min boll med svans!



Jag tror jag struntar i den faktiskt.



Jag busar med min mamma istället!

I morgon är en ny dag, vi får se vad vi hittar på då!





Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2009-05-29 07:55:18

Hoppas att allt är väl med er. Jag har snokat upp det sk "sök gänget" på FBK och tränar nu endel med dem, plus delar ur det gänget. Häng på vet ja om du har möjlighet och lust.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela