Wellans Kennel

23 januari 2012 Bus på Runn

Publicerad 2012-01-23 23:59:05 i Allmänt



Idag var det hundrastning på udden på schemat.
6 st hundar, jag och en massa skridskoåkare var ute
på sjön i det fina vädret.
Taxen Esset fick faktiskt vara kopplad då han inte lyssnade på
mej förra gången och stack och drev rådjur...jag trodde jag skulle
börja grina innan han äntligen kom tillbaka.
Så nu var det koppel som gällde!



Härliga ytor att springa på, om man vill det.



Annars kan man ju tigga lite godis, tycker Zedd.
Och tänk det lönade sig idag igen!



Kom, alla på taxen!!





Galen, jag?







Åh tänk vilken himla tur, vi hittade en sten att hoppa upp på,
fast vi var på sjön!!
Dagen är räddad!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela