Wellans Kennel

Fredag 080808

Publicerad 2008-08-08 13:26:28 i Allmänt

Tur att man inte har någon tanke på att gifta sig igen, eftersom det här datumet verkar vara populärt. Jag tänker på det par som gifte sig 08.00 i morse för att få in ett 08 till. Hur hann de bli klara? Hur som helst det regnar idag igen, men det betyder väl lycka att få regn i brudkronan,  tror jag.


Visar lite bilder på hur gårdagen såg ut tänkte jag.



Rutan kollar hur nya huset ser ut, lite lågt i tak kanske.
Tack till Häxorna som var hem och käkade med mej igår, det var kul!
Tack Carin för alla leksaker och fina hus!


B4 och B 3  har hittat ett stort ben !




Russin har börjat att försöka leka med valparna, det går sådär...



Kommer det någon , tro ...






När vi varit ute så blir vi så trötta så!

Kommentarer

Postat av: Signe

Publicerad 2008-08-09 14:54:22

Hej! jag längtar så himla mycket till i morgon. Valparna är söta som praliner, Russin och Cocos oxå.

(Signe hoppar jämfota här hemma och ska ABSOLUT skriva en rad, kan INTE bärga sej till i morron /ulla)

Vi syns i morgon!

Signe jipi joho.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela