Wellans Kennel

Kattungar

Publicerad 2008-08-20 09:15:52 i Allmänt

Just nu känns det som om det är många kattungar här hos familjen Busk!
De är snälla och duktiga att gå på lådan, men kan inte låta bli mina blommor och annat som står i fönstren. De är verkligen både högt och lågt. 4 ungar är fortfarande otingade. 1 svart hona, 1 randig trefärgad och 2 röda tabby honor!! Jag har aldrig haft röda honor tidigare. Röda hanar har jag haft, men inte honor ! Kul och lite ovanligt. Så ovanligt att jag tog för givet att det var hanar först, kollade inte riktigt noga.









Det här tältet är det roligaste kattungarna vet!
Sigge och Onyxia (otingad)





När valparna går ut så har kattungarna så bråttom in i deras hage, spännanade.



Och när valparna varit ut och morgonkissat blir de så trötta igen !



I dag ska vi träna på att åka lite bil. Här kollar de in buren. Ingen tvekan om att det ska undersökas



Rapporterar senare hur det gick !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela