Wellans Kennel

Tisdag på Vällan

Publicerad 2008-08-27 16:07:25 i Allmänt



Det är lite kallt nu på morgonen så de har fått en dyna att sitta på.
Skönt tycker valparna.



Jag har sådan tur att det växer kantareller alldeles bakom huset.
Men det är inte så lätt att plocka dem med 6 nyfikna valpar!



Vi tränar på att klättra upp på stenar....



... och på stockar.



och vi kan nu springa i full fart!!!!





Här har vi tråkigt så vi har fått låna katternas tält. Spännande!






På kvällen kom Elin på besök, det är populärt!



Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-08-27 22:46:34

Världens goaste valpisar! Utan tvekan! Jag ska sno hemma ALLA imorrn! Kanske packar ner dem i en väska å sticker till thailand på en gång?!

Men Mamma! Kan du ge dem sånna där piller osm pippi långstrump har? Så man aldrig blir stor?

Jag vill ha sex små boxer valpar! =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-08-28 18:00:16

Kan inte fatta att jag missar sista veckan med odjuren!

Hur tänkte du där Russin?



Pussa dom ordentligt från mig!

Puss puss

Postat av: Elin

Publicerad 2008-08-29 00:16:29

Ja det ska jag göra! För jag har snott hem allihopa. De är mest överallt här hemma! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela