Wellans Kennel

1:a advent !!!!

Publicerad 2008-12-03 14:43:40 i Allmänt



Granen på plats med sina ljus.





Bäst att lägga ut en bild på ljusstakarna så att Emelie i Örebro får se
att mamma sköter sig, fast inte hon är hemma.



Här syns vårt tomtepyssel vi gjorde, jag och Emelie. Riktigt söta!






Idag onsdag har vi träffat Marita och Coffea i skogen.
Hundaran fick busa och vi pratade. Mycket trevlig fm!
Det gör jag gärna om.
Nu ligger Pralin och snarkar så att katterna valde att gå ut!


Dags att åka över till Camilla och gratta på födelsedagen!






Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-12-03 16:29:49

Jag vill hem!!!!!

Postat av: Marita

Publicerad 2008-12-03 17:44:46

Haha. Jag hade också en jätte trött här hemma efter vår fm i skogen.... Myysigt att krypa ner och snarka bredvid mamsen.



/Marita

Postat av: Marita

Publicerad 2008-12-05 10:55:45

Nu har jag fått en bekräftelse på Klicker kursen! Jag hoppas att även du fått en, så att vi kan fortsätta på den nybrutna vägen och kampera ihop! :)

OBS Jag har anmält till Malung och Årsunda inoffa Utställningar i Januari. Vill du bli me´?



/Marita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela