Wellans Kennel

Elin hemma igen!

Publicerad 2008-11-27 09:43:53 i Allmänt

Jag förstår att det är många som är in och läser på min blogg, och så händer det inget....illa.
Men jag ska försöka att uppdatera dem som vill veta.

Lillebror är glad att ha stora syster hemma!

Lillebror är glad att storasyster är hemma igen! Det är vi allihopa.
Men jag vet inte hur håret har blivit så långt. ..?
Att hon ser brun ut måste bero på att det var dåligt med ducshar, eller?
Hon var jättenöjd med sin resa, och planerar att åka tillbaka nästa höst igen.
Tack och lov att du är hemma igen, älskade unge!!!



Det var fler som vart glada när Elin kom hem!



Bäst att göra som hon säjer...



Sen blir vi så trötta, skönt att krypa ihop tillsammans!

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-11-27 12:39:42

Det såg ut som om Elin haft det bra på sin utlandstripp-;)

Kram!

Postat av: eLiiN

Publicerad 2008-11-27 13:09:21

Klart man blir skitig efter 6v semester! Man kan väl inte duscha då eller?? ;)

Och ja, håret växer jätte fort i thailand! Sen blir det rosa oxå! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela