Wellans Kennel

Lördag 1 November

Publicerad 2008-11-01 12:31:57 i Allmänt



Ön har fått ett tunt täcke av snö.



3 st godingar i skogen på en sten!!!



Svårt att fota mörka/svarta hundar i snön.


I dag är det Alla helgons dag. Men jag kommer inte upp till kyrkogården idag. Jag är lite för stelbent
efter operationen. Jag får hålla mej hemma.

Rebecca fyller 5 år idag. Grattis lilla prinsessan!
Resten av familjen får åka dit. Jag tänker stanna hemma och vila, benen sväller och
måste hållas i högläge. Svårt att ordna på ett kalas.

Hundarna tycker jag är jättetråkig. Nu när det är så kul ute i snön. Men jag har i allafall
orkat gått lilla skogsrundan nu på morgonen. Men det gör ont, särskilt när man slinter i skogen.
Men det känns skönt att få röra på sig också.

Är lite avundsjuk på Elin som har det varmt och gott, svårt att förstå att det är samma sol som lyser på henne som på mej. Men den är något varmare där hon är i alla fall. Snart kommer hon hem, om 2 veckor får hon vackert klampa runt i snön hon också.


Nej, kanske ska jag försöka att lära Pralin någon konst nu när jag inte kan aktivera henne ute. Vi missade ju det på avslutningen....

Kerstin skickade över en mycket inspirerande film från You Tube på en golden som kunde det mesta. Häftigt.


Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-11-01 13:06:10

Vad du nu än opererat så krya på dig!

Vackra vinterbilder. Grattis till Corints korning!

Kram!

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-01 14:34:40

Fina bilder!!

Men sno??? Hur kommer det sig? Sjalv tycker jag det ar jobbigt att behova satta pa mig ett linne.. Hehe! Helst bikini hela dagarna!



Jag kommer verkligen frysa fast pa arlanda! Hehe!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela