Wellans Kennel

Första snön 081031

Publicerad 2008-10-31 14:16:51 i Allmänt



Pralin ute och kollar vad som ligger på backen. Kallt, mjukt och gott!!!




Full fart i snön!!



Så här såg det ut förra fredagen.



Mor och dotter på promenad.



Kollar röret under vägen.



Lördagen 25 oktober var Karin och Omara hit och hälsade på. Hon var lite för
stor för Pralin att leka med, så Russin fick ställa upp i stället.



Kom igen, vi busar!



Mamma Russin och Pralin vill ha samma pinne.



Älskade Coccos!



...och älskade Russin!


Nu då, Elin har du fått några bilder på Pralin.
Jag tror du ser att hon växer eller hur?



Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-01 14:30:26

Sa fin hon ar!!! Hon har blivit stor!!

Men snart far ja pussa pa henne igen! Tror du hon glomt mig da???

\

Russin ar ju verkligen varldens finaste! Tror hon ska fa flytta in pa berget nar jag kommer hem!

Postat av: Karin

Publicerad 2008-11-09 20:07:29

Min valp är ingen liten valp längre :/ Men hon ser ju nästan lite lydig ut när hon sitter så fint där! Haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela