Wellans Kennel

Höst

Publicerad 2008-10-08 15:05:57 i Allmänt







Hösten har kommit till Vällan. Det är vackert, men samtidigt lite vemodigt.
De dagar då det är klart och solsken är underbara tycker jag. Men första
gången man måste skrapa is från rutan på bilen är inte kul.
Vi hade frost i går natt för första gången....jag fick skrapa is.
Blommorna fryser, äpplena ska räddas och det är så mycket som bara måste göras.
Plötsligt kommer snön, man blir lika överraskad varje gång.
Kanske skulle man göra som Elin och dra till Thailand.
Men 6 veckor är lite lång tid tycker jag som mamma.
Men för Elin är det naturligtvis toppen.
Men vad hon ska frysa när hon kommer hem.



Lillebror kramar om storasyster innan hon åker.
Lycka till och ha så kul Elin!!



I lördags var kusinerna hem och firade någon som fyllt år...



...och på söndagen kom Fredrik med familj. Rebecca och Rasmus fikar!

Tack, tack för fina presenter!!


Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-10-08 23:00:47

Vem var det som fyllde år? Kan det ha varit Tomas?? :)

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-10-09 17:25:06

Grattis i efterskott!

Jag utgår ifrån att det var du som fyllde.

Det var ett gäng söta skolkamrater på valpkursen.

Har du börjat jobba med "barnets" mor igen då??

Jolly slipper allt utom att gå i skogen just nu.

Kram Kicki

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela