Wellans Kennel

3 katter och en valp kvar att placera !!

Publicerad 2008-09-03 09:59:37 i Allmänt

Det har gått mycket bra att placera ut alla kattungar. Jag har haft tur och hittat bra hem åt 6 st av dem. Kvar har jag 3 stycken som fortfarande letar hem.



Siv och Liv , eller vad de heter. Vem som är vem är mycket svårt att säja. Fick andra namn från början,
men eftersom det visade sig att det var 2 brudar så fick de döpas om.



Lilla svarta Onyxia är också en tjej.
Alla 3 väntar på att få flytta hemifrån.





Lilla Bruce har heller inte hittat något hem, eftersom som famlijen som bokat honom backade ur.
Han fyller 9 veckor på fredag, och vill också gärna ha en egen familj att flytta till.
En pigg och glad kille som älskar att vara med ut i skogen.

Kommentarer

Postat av: Lisa "skåpet" Bäckström

Publicerad 2008-09-07 04:10:19

Hej ! Gud vilka rara katter, synd bara att matte glömde, att kanske en god vän ville köpa en liten svart Onyxia...Hande varit bra nu när matte ändå skulle till Örebro.

Kramar Lisa, (måste ses snart!!)

Postat av: Malin Palm

Publicerad 2008-09-11 07:33:07

Hej!

Jag är intresseard av din svarta kattunge, dock kan jag inte ta henne förens v 39. Hur fungerar det för dig? Jag förstår ju att du kanske vill få iväg henne så fort du kan med så mycket djur i huset =)

Hör gärna av dig på mejlen om det är aktuellt så får du mitt mobilnummer där!



Hälsn. Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela