Wellans Kennel

Glömde...

Publicerad 2008-09-04 15:26:14 i Allmänt

... att klistra in Buffys inlägg från gästboken på hemsidan. Jag bara älskar Buffys sätt att skriva, hon är så duktig. :)



Vaddå? Jag förstår inte riktigt! Är mina halvsyskon sötare än jag? Skulle inte tro det! Jag är Buffy-sötast-i-världen! Men ändå sker det något märkligt med mamma när hon tre gånger om dagen är in på er hemsida och tittar. Hon läcker! Det blir alldeles blött i ögonen på henne och ibland rinnder det lite blött efter kinderna också. Halllå! Jag då? De enda tårar morsan fäller över mig nuförtiden är de på kursen. När jag drar och sliter och försvinner på inkallning som snabbare än blixten, då ser jag en tår i ögat på morsan. Är det vad som krävs? Nu har klockan passerat midnatt och vi fyller två år! Grattis oss. Eftersom jag vet att den här gästboken är välbesökt passar jag på att gratta alla syskon. Det spelar ingen roll hur söta vår halvisar är. We rock!

//BUffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela