Wellans Kennel

jAg haR BöRJat SkoLaN ; )

Publicerad 2008-09-30 17:07:58 i Allmänt



Hej!
Igår fick jag börja på kurs, sa matte visst att det hette. Jag vet inte så noga, men kul
var det. Tanterna som var där berättade att de skulle försöka att lära våra mattar
hur de skulle göra för att vi skulle förstå. För jag kan ju allt redan, det är ju bara matte som inte kan förklara
vad hon vill.
Först tyckte de att vi skulle titta på matte. Ja det gör ju jag varje dag, det var ju inte så svårt, det kunde
jag ju redan. Det lustiga var att jag fick korv varje gång jag stirrade matte i ögonen. Jag undrar om jag kan
hypnotisera lite. Men det funkade i alla fall. Och korv är gott!
Sen tog matte och sprang baklänges och fånade sig. Ja kan man göra annat än
hänga med när hon satt ett snöre runt halsen? Men det var helt ok, eftersom man fick korv
då också!
Jag kände mej lite trött eftersom det var många små valpar där som jag också var tvungen att
hålla koll på också. Så jag satte mej och stirrade på matte och undrade om hon blivit helt knäpp,
men jag fick korv då också. Det började bli riktigt, riktigt trevligt nu. Det kanske är en korv-ätar-kurs?

Jag har inte hunnit lära mej vad de andra kompisarna heter än men de är ganska många i olika storlekar.
Någon var lite blyg, och någon var lite kaxig. Men värst var nog jag. Jag vet ju att jag är världsbäst!!!





Här är några av kompisarna, jag har inte lärt mej vad de heter än....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela