Wellans Kennel

Och så har även Bruce flyttat!

Publicerad 2008-09-29 14:35:49 i Allmänt





Äntligen har Bruce hamnat där han ska. I lördags fick han också flytta hemifrån.
Det var en lycklig Lena som mötte oss i Örebro. Och jag tror att Bruce var
lika lycklig att få en "egen" matte. Jag tror att han kommer att passa Lena perfekt,
och jobba i stallet är han som klippt och skuren för. Lugn och sansad, glad och
vänlig mot allt och alla.




Wellans Because The Night "Bruce" har flyttat till Lena I Växjö.

Lycka till!!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-29 21:32:03

Men jag tror nog att Blumis får lov att äta lite mer gröt så hon orkar bära på klimpen! =)

Postat av: Ida

Publicerad 2008-09-30 19:43:54

Lycka till mitt lilla hjärta! Du kommer alltid att vara "lite" min också...det bara är så!

Puss på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela