Wellans Kennel

Sökträning med Tore och Ylva

Publicerad 2009-08-25 09:41:34 i Allmänt

Eftersom min kloka kamrat Titti tycker att Pralin måste få prova på lite sök...
så har hon plockat ihop ett gäng trevliga och kunniga mäniskor.
Och där får jag vara med!
Så kul och trevligt. Pralin har väl kanske inte riktigt fått klart för sig
vad det är hon ska göra, men vi tränar på. Jag är mycket nöjd hitills.
Efter träningen så fick hon busa med Tores Roxxie.
Gissa om de hade kul?





Vi ser naturligtvis fram emot nästa tränings tillfälle!


Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2009-08-25 15:16:18

Oh va´kul! Att du ä....gen tar tillvara på Pralins kapacitet! ;)

Jag ska till Örebro på utbildning/kurs 3-4 Okt med husvagnen. Jag tänker om vi ska kombinera en hälsa på Emelie och mys helg!?

kram

/Marita

Postat av: Anita

Publicerad 2009-08-26 09:32:05

Svar till Marita:

Naturligtvis måste jag kolla det, förmodligen jobbar jag ap mycket :/

Postat av: eLiin

Publicerad 2009-08-26 23:52:36

"ap mycket"??? mamma!! WTF har tagit åt mamma??? haha!!!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela