Wellans Kennel

Jag har blivit utmanad!

Publicerad 2009-02-05 13:02:40 i Allmänt

Kicki har utmanat mej. Jag ska gå in i mappen mina bilder och välja 6:e mappen
och 6:e bilden. Spännande ska se vad det kan vara.




Ok, det är Fredrik och Russin för flera år sen, närmare bestämt 2006.
Jag tror att de håller på att bus här.

Nu är det min tur att utmana.

Här är reglerna:

- Gå in i mappen mina bilder.

- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.

- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.

- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.

- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Jag väljer att utmana; Elin, Emelie, Jenny, Titti, Ingrid och Marita




  

Kommentarer

Postat av: eLiiN

Publicerad 2009-02-05 13:49:16

Oj! Det där är jätte längesedan!! Där hade ni ju sovrummet kvar i vardagsrummet...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela