Wellans Kennel

Nu har det gått några dagar...

Publicerad 2009-02-23 13:20:32 i Allmänt

Ibland räcker inte tiden till riktigt för allt man vill hinna med.
Jag var till Stockholm hela fredagen, och jobbade sen hela helgen.
Det gjorde bl.a. att jag missade ridhusträningen i ridhuset på söndagen.
Men vi tränar på här hemma.
I torsdags var Emelie med och tittade.
Lägger upp några bilder från träningen då.



Jag har  bytt ut godis mot lite lek och kamp, för att få upp lite tempo.
Fungerar bra! :)



Tränar på framåtsändande...



...belöning kamp!



Förra söndagen var det instruktörskurs, och vi var med som försöksdjur.
Vi fick lära oss vinka!



Nu har vi i läxa att träna på apportering.
Första övningen är att hålla fast.



Tränar även på att lägga "haka i hand" för
att få ett bra avlämnande.



Det är drygt att gå på kurs, blir helt slut!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-28 18:34:44

Jag håller en tumme för "tant" Bii imorgon!!!!



kram

/Marita

Postat av: Marita

Publicerad 2009-03-09 14:17:50

Jo,,, nog har det gått några dagar nu....... ;)



Jag vill gärna se lite snygga bilder på Pralin, HPt, af Wellan. :) Samt hennes super snygga kändis brorsa. Om händelse vis ägarens snygga rumpa syns med på någon bild så göör det inget!!! ;)



Kram

/Marita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela