Wellans Kennel

Snurra på 1 och B

Publicerad 2009-02-12 19:43:41 i Allmänt

Torsdag kväll igen. Veckans höjdpunkt!
Vi har varit och klickat igen. Men det var inte sån fart och fläkt precis,
det är drygt att ha syrran här. Men så fick det bli idag.
Till nästa gång ska vi träna apportering.
Vi börjar med haka i hand...hihi



Marita och Coffea har bytt beteende att träna på. Nu är det fjärrdirigering som gäller.
Är det nåt jag är imponerad av så är det hans läggande, bonk i golvet!



Skorpan och Ragnar är två kompisar som också går på kurs.



Marie instruerar Kex och Elin. Undrar om de snurrar på B?




Ragnar tränar på att städa!







Coffea tränar på apportering...med en krycka!
Kan ju vara bra en dag om man brutit foten kanske.



Pralin var mest trött. Det är drygt att ha syrran här!




Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2009-02-12 20:44:23

OH Älskade pojken min!!!!

Va roligt att du förevigade Coffea, assistans hunden ;)



kram

/Marita

Postat av: Titti

Publicerad 2009-02-13 19:27:09

-vad jag är avis på din klickerkurs - men nu har jag ju hund så....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela