Wellans Kennel

Mittiveckan

Publicerad 2009-01-28 13:28:36 i Allmänt

Idag fick jag den stora äran att få låna våran häst. Ärligt talat så har jag inte velat ridit något tidigare efter åderbråcksoperationen. Men nu kändes det som om det var dax. Det är lika kul varje gång. Kändes som om balansen försvunnit, men det kommer snart tillbaka om jag rider lite nu. Bii tyckte att det var rätt skönt med en "mamma-ridning"
Inga krav, utan mest promenad.

Hundarna var med och slet den stackars Zedd i bitar tror jag. Eller annars har Pralín fått skägg.
Nu ligger de här och snarkar, trötta och nöjda.
Är bra det eftersom jag jobbar idag på eftermiddagen.




Jag hade inte kameran med mej till stallet, men här är de iallafall.
Bii och Zedd.


Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2009-01-28 14:50:24

Älskade gumman Bii. Lika snygg som "förr".

Ses imorrn för lite Klick



/Marita

Postat av: Anita & co

Publicerad 2009-01-28 18:37:44

Svar t Marita

Ja, Biisan är en goding, en ynnest att få ha hand om.

Ett riktigt må bra piller!

Och det ska bli kul att klicka i morgon, men jag tror Russin är snabbare än Pralin att snurra!

Cocos piper och väntar på sin tur. Alla tjänar på att jag går kurs!

Postat av: Marita

Publicerad 2009-01-30 20:54:45

Oh Jag kollade PMet till Örebro nästa helg, dit du ska utan mig, där är 9st Aussies anmälda!!!!! Typiskt, Vill vara med och se alla.....



VI ses iaf imorrn



Kram

/Marita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela