Wellans Kennel

På besök hos Pepita!

Publicerad 2009-01-18 12:32:33 i Allmänt

På lördagen åkte vi och hälsade på Pepita med familj.
Vilken fest det blev!
Russin och Pralin tyckte det var så kul att få träffa Pepita,
och jag tror att hon tyckte det samma.
Sen att Tomas och jag fick träffa Eva ochChrister
var bara en bonus !!



Pepita är en pigg och glad tjej som inte står stilla många sekunder.



Att få träffa mamma Russin var såå kul!!!




Men skojigast var det nog att få träffa syrran Pralin!!

Va kul de hade, fullt bus hela tiden.



Pepita vågade inte ha dragkamp med Russin som Pralin har...



...utan pussade hellre på mamma.



Inne tog Pralin genast Pepitas största ben, men artig som Pepita är
så lät hon gästerna hållas.



När det vankas något gott så kan vi ställa upp för en bild.
Pepita,Pralin och Russin.
Pepita är väldigt lik Russin som valp.



Hej då Pepita, Eva och Christer!
Det är skönt att se hur bra ens små valpar har det.

Tack så jättemycket för god mat och dricka,
kaffe och kakor, vi kommer säkert tillbaka snart...
..om vi får låna Pepita när ni ska resa bort! :)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-20 11:26:11

Min älskade söta lilla tjej!

Gah vad jag önskar att jag hade kunnat varit med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela