Wellans Kennel

Äntligen semester !

Publicerad 2009-08-01 00:55:38 i Allmänt

Känns som om jag jobbat i 10 år utan ledighet tror jag. Men nu
så är det äntligen semester.
Lördagen firade jag hos Carin med jobbarkompisar. Vi hade knyt kalas och hade tipspromenad.
En femkamp gjorde vi också.
Mycket skratt och glädje. Det behöver vi allihopa.
Tack Carin för att du ställer upp och låter oss invadera gården, och tack till "festfixarna" ingen nämd, ingen glömd...

På söndagen tog jag och Emelie och åkte till Örebro och tittade till lägenheten.
Den stod kvar.
På måndagen åkte vi och tittade på underbara kines valpar.


 



 



Hur söta de än var så hittade vi ingen ny liten "Cockie" åt oss.
Vi väntar och tror att rätt valp ska dyka upp snart.



Hemma låg våra underbara tjejer och vilade, efter att varit ute och plockat kantareller...



..ialla fall en panna full, åh så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela