Wellans Kennel

-17.9 Brrr

Publicerad 2009-03-25 10:21:09 i Allmänt

Det känns lite onödigt att det ska vara så kallt i slutet av Mars.
Visst det är jätte fint nu med klar himmel och sol.
Ingen slask och lort, men...
Jag längtar till VÅREN !



Vi fick en skön morgon promenad i morse.
Kallt klart och sol!

 
Coccos i full fart, och Pralin som anfaller.

 
...och anfaller och anfaller...



Coccos tycker det är underbart när skaren håller och hon kan fara fram
 som en skållad råtta!



Pralin och Russin har hittat en pinne att kampa om.



All det mesta av snön har ramlat av från träden, men det är ganska mycket kvar på marken.




All får plats på stenen, kolla vilken härlig tand rad Pralin har!

Annars ligger vi efter med träningen den här veckan också.
Jag har varit i Stockholm 2 dagar. Men där hann jag ialla fall
"torrgå" på hotell rummet. Men det var så litet rum så det blev mest höger och vänster halter,
och helt om. Snart vet jag inte hur man gör när man ska gå ;)

På lördag är det Ludvika och utställning som gäller. Det blir Pralin, Lua och Buffy som ska
ställas. Spännande! Det var inga fler boxer där. Så någon av oss ska väl ha en chans tycker jag!

Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2009-03-27 14:36:47

Vilken lycka för lilla Coccos!!!



Vi ses i Ludvika. ELLER möts på vägen..... ;)



/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela