Wellans Kennel

Tänk att man kan känna sig så glad...

Publicerad 2009-05-13 10:25:44 i Allmänt

... för en annan människa!
Just nu så tycker jag att det var det bästa för oss, just nu.
Emelie klarade sin TENTA !!! Precis på poängen.
Grattis stumpan, jag visste att du skulle klara det!



Världens bästa Emelie!

Vi har faktiskt börjat kollat efter en ny liten kines. Vi känner att det är så stort hål efter Coccos som
vi bara måste fylla med en ny liten puff.
Emelie vet att hon klarar av att ha en liten valp i Örebro nu när hon bott där snart ett år.
Vi älskar rasen och deras glada energi.
Det behövs en liten clown i våran flock.
Ett litet nystan som far fram över stockar och stenar.
Som hänger med de stora hundarna utan problem.
Vi kommer aldrig att få en ny Coccos, men en ny liten skrot att älska,
det är vad vi behöver nu.
Har jag tur kanske jag får vara barnvakt åt den lilla någon gång :)
Kanske bär det av redan nästa vecka för att kika lite...vi får se.

Nu till helgen är det boxer utställning i Hedemora.
Russin har avelsgrupp där så hon måste också dammas av.
Harley, Bobbo, Rune och Pralin, vilket gäng!
Hoppas att det blir skapligt väder så man slipper frysa och vara blöt.

Nya bilder från Corint har kommit.
Jag delar gärna med mej av den glädjen också.

 

 

Lilla tik valpen!

Nej, nu väntar städning,tvätt, handling och allt annat som måste göras
när man har en "ledig" dag.

Ser fram emot ikväll då jag och hundarna är bortbjudna igen...


Kommentarer

Postat av: Marita

Publicerad 2009-05-13 11:40:21

Hejja Emelie!

Att kunna skrapa ihop sig och göra en tenta under de omständigheter som rådde. Det är STARKT i mina ögon! Grattis också till godkänt resultat!





Nog är det riktigt som "de" säger.



Lär dig att vara glad för lite.

Då har du mycket att vara glad för.



Lycka "äger" skulle barnen sagt..... ;)



/kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-05-13 21:16:12

Tack =)

Känns skönt att kunna lämna den bakom sig. Nu gäller det bara att hålla ut till sommaren.



kramar

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-14 11:48:34

Grattis Emelie!

Vad duktig du är. Sug i dej!!!!!

Postat av: Marita

Publicerad 2009-05-15 09:31:51

Lycka till nu i helgen. Individuellt såklart men också med grupper och allt annat man tydligen får stå med som framgångsrik uppfödare!!!!!!!!! :)

Spark i baken och ha det kul!

Önskar jag och Coffea.

/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela