Wellans Kennel

Dags för B kullen att göra MH

Publicerad 2009-11-02 00:49:46 i Allmänt

På söndag 8 november smäller det...då är det dags för Bruce kullen att göra sitt MH.
Vi kommer att vara på Ludvika Brukshundsklubb, kl. 09.00 startar första hunden.
Den här gången är det jag och Pralin som får gå först.
Ska bli riktigt spännande. Kan inte säga att Russin var någon kaxig typ på MH inte.
Hon försvann bakom publiken och lämnade mej ensam kvar med spökena.
Men när hon gjorde sitt MT för sin korning så visade hon att
hon vuxit på sig. Då var hon minsann inte feg heller.
Men det spelar ju ingen roll egentligen, vad MH visar, för man har ju
världens bästa hund i alla fall.


Här är en bild från Harleys MT.
Han har träffat på dumpe i skogen.

Kommentarer

Postat av: marita

Publicerad 2009-11-02 14:26:33

Lycka till nu, med alla "B-na"

/Marita

Postat av: eLiiN

Publicerad 2009-11-02 15:52:48

Det är ok att komma sliten som en gris efter 35-års festa va, mamma??? ;)

Postat av: Titti

Publicerad 2009-11-06 19:01:12

Lycka till! Själv är jag i Grängesberg på flat-utst ;(! Men jag håller tummarna!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-11-11 08:51:57

Stort Tack för en utsökt lunch! Och tack för att du filmade Skorpans MH åt mig. Jag har lagt ut några av filmsnuttarna på min blogg.

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela