Wellans Kennel

Grattis Harley!!

Publicerad 2009-09-29 13:28:48 i Allmänt

I helgen nu så har Halrey verkligen visat framfötterna!

På lördagen gjorde han sitt delprov 1 för räddningshund, och klarade det galant.
Grattis!

På söndagen ställdes han i Lindesberg och vann hanhundsklassen och blev sedan BIM!
Grattis igen!!

Gissa om man som uppfödare känner sig stolt! Hur stolt som helst.
Att han blev exteriörbeskriven och klar att få titeln KORAD gör ju inte
saken sämre....
Grattis ännu igen!!!

Vilken dag för Harley och hans familj.  Jag önskar att jag kunde spela upp
telefon samtalet jag fick från Ida när Harley blev bästa hanne.
Att jag inte fick tinitus är nog bara tur. Jag behövde inte fråga hur det gått om man
så säjer, det kunde man nästan lista ut ändå.
Jag önskade att jag varit med på plats jag också.
Den glädjen hade jag gärna delat med dem. Helt underbart!


Mallig Harley!

Ingrid ställde ut Corints valpar där också.
Grace blev BIR, Gunvald BIM och Gösta 2:a.
Snacka om kull!
Naturligtvis vann Ingrid och Corint avelsklass.
Att sen Ingrid vann uppfödarklass också är bara att buga och gratulera!!



Söta Grace.
Kanske kommer det lite foton så småningom från Lindesberg.

Grattis allihopa!

Kommentarer

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-29 18:55:58

Ja du Anita jag kan tänka mej hur det lät för jag jublade så mycket jag kunde när broder Harly van, det kanske var därför som jag inte hörde Ida.

Sen vill jag skicka ett STORT TACK till er att just jag fick köpa Corint. Kan inte tänka mej en UNDERBARARE hund. TACK och GRATTIS till alla fina hundar från dej.

Postat av: marita

Publicerad 2009-10-01 19:17:36

OH Jag ryser!

Stort Grattis till alla inblandade!!

/Marita

Postat av: Ida

Publicerad 2009-10-05 19:53:13

Förlåt Anita!

Ska bidra dig med hörselapparater den dag det blir dax. Antar att jag kan vara en bidragande orsak om du börjar få problem......men jag blev ju helt enkelt SÅ JÄ**A GLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Citerat Linda: "Harley är helt enkelt kung denna helg". Jag håller helt enkelt med.....stolt som jag är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela