Wellans Kennel

Vi har hämtat Cookie!

Publicerad 2009-09-15 12:40:31 i Allmänt

Äntligen har våran Cookie kommit hem. Eller ja hon bor ju hos Emelie i Örebro.
Jag hämtade upp Emelie innan vi styrde kosan mot Stockholm. För att hämta
världens bästa Cookie!



Åh, vad jag har väntat på att ni ska komma och hämta mej!!





Underbara syskon som nu också har flyttat hemifrån.





Nu åker vi!
Men det är inte utan att man får lite ont i hjärtat, lilla Cookie vet inte att det kanske
är sista gången hon träffar sina syskon, iallafall på ett bra tag.
Ikväll när hon ska sova kommer hon att ligga ensam.
Det är lite grymt. Men....vi kommer att göra allt för att
hon ska få det så bra som möjligt.



I Eskilstuna var vi tvugna att rasta, det ösregnade och vi blev helt genomblöta
alla 3. Cookie fick vi lov att leta på en handduk till.
Men sen sov hon resten av vägen hem till Örebro.



Och när vi kom hem så fortsatte hon att sova.

Nästa dag gjorde vi en snabb visit på Gustavsviks camping,
där Fredrik med familj bodde i sin fina husvagn



Cookie gjorde succe vill jag lova!

Sen fick jag lov att åka hem.
Jag var tvugnen att jobba på efetrmiddagen :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela