Wellans Kennel

Sundsvall nästa!

Publicerad 2010-08-20 12:19:33 i Allmänt

Varken Tomas eller jag hade lust att åka direkt hem.
Men vart kan man bo med 3 hundar?
Vi fick ett rum på Scandic city i Sundsvall.
30 gr varmt och ingen luftconditionering....
Fråga Tomas om han tyckte det var varmt?



Utsikt från hotell fönstret.

Att åka bil i sverige första helgen i Juli innebär att
man får se en massa arrangemang.

När vi åkte från Sjörgrå passerade vi  "Bondens Marknad", ett fält fullt med
grönsaker, ägg och annat. Åkte efter kust och helt plötslig var det "Hantverks marknad"
Bara att backa och åka en annan väg.
När vi skulle åka hem från Sundsvall så bestämde Tomas att vi skulle åka över Järvsö.
Sagt och gjort. Där pågick Cykel SM!



Många cyklar var det.

"Delsbostämman" passerade vi också, och sen var det "Ockelbo marknad"
Så när vi äntligen kom hem bjöd Oscar och Vigo på Pasta med skinksås.
Så gott det smakade!
Vi hade fler planer på små turer men det blev ingen mer.
Min semester var slut, bara att börja jobba!!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-20 18:36:39

Ja, nu får du blogga som sjutton mamma! Jag måste ju få se vad som händer där hemma.

Fick mig en valppuss idag, det botade min Cookiesaknad lite i alla fall!

Älskar er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela