Wellans Kennel

Jätte Grattis Rune!!!

Publicerad 2010-12-28 15:15:06 i Allmänt

Man kan nästan inte tro att det är sant...Rune blir BIR i Stockholm 18 dec !

Jag hade jobbat natten och kom upp efter att ha sovit då Tomas säjer att

du måste nog ringa Niklas.

-Varför då, har han placerat sig?

Kastar mej på telefonen, och helt oväntat berättar Niklas att han blivit BIR!

Tur att man satt ner. Jag trodde jag skulle få hjärtinfarkt.

Talade om för Niklas att det är fult att lura gammalt folk.

Jag trodde att han drev med mej, men nä det var sant!

Helt underbart, önskar att jag kunnat varit med.


BOXER Antal: 28 Domare: EIKESETH ÖYSTEIN Katalognr: 1498 Not: Namn: WELLANS BORN TO RUN Ägare: EJLEGÅRD NIKLAS, GLANSHAMMAR Ring: Ring A 25 Uppfödare: NORIN BUSK ANITA, FALUN

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2010-12-29 23:14:44

Hej Anita!

Vill bara tala om att vi var på plats och såg snygga Rune ta sig till BIR.

Mycket trevlig hund.



MVH Kicki och tre glada boxrar!

Postat av: Kerstin och gulingarna

Publicerad 2010-12-30 07:10:05

Fantastiskt bra gjort! Njut av framgången! Lääääänge! Kram! Och gott nytt hundår!

Postat av: Niklas & Rune

Publicerad 2010-12-30 11:48:21

Tack alla för era fantastiska ord om min lilla gris. När man ställde honom som valp så kikade man på hanarna i Öppenklassen å tänkte att vi har ju inte en chans mot dem, efter 2 år och 13 utställningar så står Rune där i Öppenklass och blir BIR i Stora Stockholm. Det känns helt overkligt.

Nu får vi se hur Korningen går till Våren och om det finns nån liten Gul tik till min Gris så vi kan få fram en Sune.

Kram alla och Gott Nytt År

Postat av: Marita

Publicerad 2010-12-30 12:24:22

Bir på Stora Stockholm..... DET är STORT! Grattis Anita! Niklas! Åsså Rune förståss!!!! Brudarna kommer ju att stå i kö nu baby ;)



Kramar



/Marita

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-12-30 13:56:25

Grattis grisen!! Fast det var ju bara en tidsfråga innan snyggingen slog igenom ;)

Kramar

Postat av: monica

Publicerad 2010-12-31 20:45:34

JÄÄÄÄÄÄÄÄTTE GRATTIS till den fina uppfödningen, vet verkligen hur seriös du är, Gott Nytt år och hoppas du finner en bra "man" till "Russin" så det blir fler framgångar.

Postat av: monica

Publicerad 2011-01-01 10:47:59

Nej, gammal och senil eller ????? Menar naturligtvis

att Pralin ska hitta en "man".

Postat av: Mio

Publicerad 2011-01-02 12:40:28

GRATTIS fantastiskt bra jobbat superkul!!!!

kram Mio

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela