Wellans Kennel

Hur kan man glömma...

Publicerad 2010-09-17 23:33:50 i Allmänt

...4 september?

Det är ju då som ABC kullen fyller år!

Man får ju skämmas!

Kanske man inte ska skylla på nåt, men jag var fullt engagerad i boxerlägret

måste jag säga till mitt försvar.

Om jag räknat rätt så fyllde de 4 år.

Förstår inte hur det gick till.

Hur söta kan man inte vara?

 

 

Vilken tur att jag vet att mina valpar har de bästa ägare de kan ha så de hade säkert

en toppen dag ialla fall!

Jag glömmer inte er valpar utan bara eran födelsedag!

Grattis!!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-09-23 16:34:23

Lite borde du allt skämmas! Men det är lugnt. Här hemma firade vi födelsedagen med en ny höna-pööööna och en massa gött.



Men sötare valpar får man kattsingen leta efter och bättre hundar med för den delen. Bästa kullen i världen!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela