Wellans Kennel

Min födelsedag!!

Publicerad 2010-09-27 09:56:06 i Allmänt

Tycker fortfarande att det är roligt att fylla år!!!?
Beror väl på att man är så barnsligt förtjust i att få paket...

För Emelie i USA gör jag ett inlägg till.
Måste visa vad jag fått för fina grejor.



Av Elin,Emelie och Oscar fick jag en härligt stor tekopp och en cyklamen.
Jättefin!



Av Tomas fick jag ett stativ till kameran.
Kan vara bra att ha.



Provar stativet när jag väcker Oscar, funkar bra.



Av Carin fick jag ett par fina byxor att ha när jag tränar hund eller
håller på i trädgården. Jag fick ett par fina stövlar också, men de var för små
så de fick jag byta.



Fick utav mamma och pappa pengar till ett par nya skor, så då la jag
till dem när jag böt stövlarna och fick ett par nya härligt sköna
graningekängor. De gamla jag har är nästan utslitna.



Av brorsan med familj fick jag vackert röda stövlar.
Provade dem i skogen på en gång.
Jag fick stövlar av dem förra året också, men de bet Pralin bort
en bit av skaftet på så jag fick använda silver tejp!
Nu håller jag Pralin borta från de nya ;)



Jag önskade mej en träningsväst av kusinerna...och det fick jag.
Väl använd också. Men i västen fanns det pengar så jag
kan köpa en ny väst med ryggficka så jag kan träna Pralin
lite lättare. Nu ska jag bara leta på en bra väst som jag tror blir bra.
Toppen bra!



Av Fredrik med familj fick jag en hel påse med olika teer, underbart !
Och fina praliner...
Dalälven teet har jag redan smakat, jätte gott.
Tänker fortsätta att smaka av allihopa nu när jag är hemma
och kan njuta av min te stund. Kanske med en liten pralin till.

Av svärmor och svärfar fick jag en rejäl slant och vackra blommor som tyvärr
ej kom med på korten. Pengarna ska användas till lite nya kläder tänkte jag, alltid lika kul!

Vad var det då i paketet från Emelie?



Jo ett mycket passande kort, en boxer i bi dräkt!
Har ni sett, "Bee happy" stod det i kortet.
De som känner mej vet att våran häst heter just Bii.
Alltså är bi saker lite speciella hos oss.
Sen var det en nyckelring också.
Men inte vilken nyckelring som helst...



En helt suverän, en boxer med allt som hör till.
Jag blev så glad att jag genast gjorde den till ett halsband!!

På facebook har grattisropen skallat hela dagen, men Oscar tog datorn och
drog på lan så dem fick jag läsa i dag måndag istället.

Tack alla snälla människor runt mej för att ni uppvaktar mej så mycket.
Undrar hur det blir nästa år då...den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela