Wellans Kennel

PRO resa till Västerås.

Publicerad 2010-09-30 21:40:41 i Allmänt

Eftersom jag har några lediga dagar så tyckte jag
att jag borde göra något kul också.
Inte bara tvätta och städa, plocka undan i trädgården osv.
Jag packade in hundar och föräldrar och åkte till Västerås...
Min mamma har en svägerska där som de inte träffat på ett tag.
Vi fick en jättebra dag med god fika och supergod middag.
Sen åkte vi hemåt igen, nöjda och glada.



Så fint hus med en stor tvättstuga, den är jag avundsjuk på.



Olga Mari och mamma Ingrid



Och Olgas sambo Bruno.



Baksidan av huset.



Bruno och pappa Truved diskuterar altanen.



En vild hare kom och la sig som en trädgårdsdekoration under granen.



Dax att åka hem, hej då, hoppas att vi ses snart igen!



Tack för att vi fick komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela