Wellans Kennel

Sommaren börjar ta slut...

Publicerad 2010-09-20 18:40:02 i Allmänt



Löven har börjat färgats gula.



För någon vecka sen avslutade jag och Carin sommaren hemma hos henne.



Lite vitt vin smakar aldrig fel...



Och solen gick ner, men vi satt kvar ända tills Elin körde hem mig.
Det är tur att man har snälla barn!



Pusskalas!



Emma har platsliggning med 4 hundar, Cookie ville inte!



Äpplena börjar mogna. Det är härligt med höst.

Men mindre härlig är den här kamraten...



Den var och tränade på klubben sist tillsammans med mej...
...låg på stigen som jag just gått med Russin och Cookie.
När jag sen kommer med Pralin så bara ligger den där.
Nej, gå i dvala med er!! Ormarna alltså.

Kommentarer

Postat av: EMELIE

Publicerad 2010-09-20 20:00:40

Mer bilder pa Cookie mamma!!

Postat av: monica

Publicerad 2010-09-25 19:53:37

Sorry, sorry en dag för sent, har tänkt på detta hela veckan ändå fungerar det inte, konstigt. GRATTIS i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anita

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela